Asiakkaamme ovat tyytyväisiä!

Pyysimme kesällä palautetta asiakkailtamme, jotka ovat hankkineet Zipit-päiväpeiton maalis-toukokuun välisenä ajankohtana. Vastausten perusteella 93,4 % asiakkaistamme on erittäin tyytyväisiä tai tyytyväisiä Zipit-päiväpeittoonsa. Sängyt tulevat myös pedatuiksi aikaisempaa useammin.

Sänky tulee pedattua Zipit-peitolla
Sänky tulee pedattua Zipit-peitolla

Halusimme tietää, ovatko asiakkaamme niin tyytyväisiä Zipit-peittoihinsa kuin toivomme heidän olevan ja kas: 93,4 % asiakkaistamme on erittäin tyytyväisiä tai tyytyväisiä Zipit-päiväpeittoonsa.

Erikseen pyysimme arvioimaan kankaiden ja vetoketjujen laatua, hinta-laatu-suhdetta, peiton ulkonäköä sekä petaamisen helppoutta. Erittäin tyytyväisten ja tyytyväisten osuus oli joka osa-alueella vähintään 84 %. Kehitystoiveina ehdotettiin enemmän värivaihtoehtoja ja kuoseja. Näihin toiveisiin pyrimme vastaamaan vähitellen. Muistuttelemme tässä kohden myös mahdollisuudesta teettää Zipit-peitto omasta kankasta.

Meitä kiinnosti myös pedataanko Zipit-päiväpeitoin varustetut pedit useammin kuin ennen. Kuvio puhuu puolestaan:

Muutama kommentti avoimista vastauksista:
“Kerrossängyn pelastus!”
“Minä petaan, vetoketjuja rakastava lapsi availee ;) Tukevat vetoketjut onneksi kestävät käyttöä..”
“Aina meillä on pedattu päivisin”
“Käytössä tällä hetkellä vierashuoneessa, joka yleensä on koko ajan pedattuna”

Haluamme tehdä ostamisesta ja sivujemme selailusta mahdollisimman mukavaa ja yksinkertaista ja kyselimme palautetta myös verkkokaupastamme. Asiakkaamme pitävät tilaamista helppona ja nettisivuja selkeinä. Valinnanvaraa maksu- ja toimitustavoissa pidettiin tärkeänä ja pidämme siis olemassa olevat vaihtoehdot jaksossakin. Parantamisen varaa meillä on eri värivaihtoehtojen esittelyssä ja monipuolisempien tuotekuvien lisäämisessä sivuille. Lupaamme parannusta asiaan syksyn aikana!

Kiitämme lämpimästi kaikkia 46 asiakasta, jotka vastasivat kyselyymme!

Viimeisimmät

Arkisto

Kerro kavereille!