Tieto jota etsit

Ajankohtaista

Toimitusehdot

Tuotteet ja hinnat

Tuotteiden hinnat on esitetty tuote-esittelyjen yhteydessä. Hinnat sisältävät voimassa olevan arvonlisäveron. Veroerittely näkyy tilausvahvistuksessa.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupan ostoskorin, sähköpostin tai puhelimen kautta. Tilaukset vahvistetaan sähköpostilla. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää voimassaolevan sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksutavat

Tilaukset voidaan maksaa ennakkolaskulla, verkkopankissa, luottokortilla tai Klarna-tilillä tai -laskulla. Verkkomaksuliikenteemme hoituu maksujen välittäjän Klarna Checkoutin kautta. Maksaminen Klarna Chekoutin kautta on asiakkaille, vaivatonta ja turvallista.

Toimitusmaksu

Toimitusvaihtoehdot Suomessa ovat postipaketti, Matkahuollon Lähellä-paketti. Matkahuollon kautta on 20,00 €. Matkahuollon jakopakettina 35,00 € riippumatta paketin koosta ja ne lisätään tilauksen loppusummaan.
Ruotsiin toimitamme paketit PostNord Logistics:in kautta. Toimituskulut ovat 35 €.

Toimitukset

Zipit-päiväpeitot ommellaan mittojen mukaan tilauksesta. Toimitusaikamme on 2-3 (4) viikkoa. Ennakkomaksulla tehdyt tilaukset menevät ompeluun, kun suoritus näkyy tilillämme. Mikäli tilaus sisältää useita tuotteita, toimitetaan tuotteet samaan aikaan, ellet toivo toisin. Pyhät voivat viivästyttää peitteiden toimitusta.

Ilmoitamme sähköpostilla tilauksen lähtemisestä ja ilmoitamme Matkahuollon seurantatunnuksen. Kuljettaja (Posti tai Matkahuolto) ilmoittaa asiakkaille lähetysten saapumisesta tekstiviestillä tai saapumisilmoituksella. Tekstiviestin saaminen edellyttää puhelinnumeron ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Jos tilauksesi tulee meille perjantaina tai viikonloppuna tai pyhäpäivänä lähtee se ompelimolle seuraavana arkipäivänä.

Tuotteen palautusoikeus

Tarkistamme tuotteet ennen lähetystä ja varmistamme, että ne ovat kunnossa. Jos tilaamasi tuotteet ovat virheellisiä voit palauttaa ne 14 päivän kuluessa toimituksesta. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön, ehjä, puhdas ja myyntikuntoinen.

Sovi palautuksesta etukäteen ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme, niin neuvomme kuinka asiassa menetellään (asiakaspalvelu [at] bedit.fi / 050 – 406 5979). Virheellisten tuotteiden osalta pyrimme ensisijaisesti korjaamaan mahdolliset virheet.

HUOM. Palautusoikeus ei koske alennustuotteita tai mittatilaustuotteita, kuten verkkokaupan tuotteista poikkeavilla mitoilla tai omista kankaista tehtyjä Zipit-tuotteita. Mittatilaustuotteet voi luonnollisesti palauttaa, mikäli tuote ei ole tilauksesi mukainen tai se on vioittunut. Olethen huolellinen mittoja ottaessasi ja kankaan väriä valittaessasi. Kankasnäytteitä saa ilmaiseksi. Asiakkaan pesuvirheestä johtuvia muutoksia emme korvaa.
Kuluttajan vaatimusten mukaisesti valmistettuja tuoteilla ei ole palautusoikeutta. Peitteet ovat kaikki yksilöllisiä. Pidätämme oikeudet vaihtoon tai palautukseen. Kuluttajan vastuulla on maksaa palauttamisesta aiheutuvat välittömät kustannukset, Emme myöskään palauta toimitus kustannuksia vain peitteen hinnan.

Tuotevirheen korjaaminen

Jos saamasi tuote on vioittunut, ilmoita asiasta asiakaspalveluumme. Sovi palautuksesta etukäteen ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme, niin neuvomme kuinka asiassa menetellään (asiakaspalvelu [at] bedit.fi / 050 – 406 5979).

Mikäli tuote havaitaan vahingoittuneeksi kuljetuksessa, siitä on tehtävä merkintä rahtikirjaan kuljettajan läsnä ollessa. Mikäli tuote noudetaan postista, lähetyksen vahingoittumisesta tehdään merkintä heti lähetyksen vastaanoton yhteydessä postin virkailijan opastuksella. Pakkaamme tuotteemme huolellisesti, emmekä vastaa vahingoista, joita syntyy varomattomasta käsittelystä kuljetuksen aikana.

Tilauksen peruuttaminen

Jos päätät peruttaa tilauksesi ilmoitathan siitä välittömästi. Bedit Oy noudattaa toiminnassaan Suomen Kilpailu- ja kuluttajaviraston suosituksia.

https://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Ostaminen-myyminen-ja-sopimukset/kaupan-peruminen/